nedelja, 4. februar 2018

V DEBELI SNEŽNI ODEJI NA GOLAKE- VEČ KOT ZIMSKA PRAVLJICA, 4.2.18

Oprostite, mi prosim, oprostite,...vzamem vse besede nazaj od zadnjič, k sem rekla, da naj hodjo ljudje v hribe...
 Hm,... kar je bilo danes na poti na Golake, ne na Slavnik al pa Šmarnco, na Golake!!!... pa to je tumač...

In še, zadnjič sem pisala, da se mi ne ljubi po snegu in mrazu lazit po hribih.... ma, to, kar je zdej blo zadnje tri bote, snega kolkor hočeš, ma, pa tudi lepo vreme zraven... odvzamem proč od mojih prejšnjih besed.... :))


Najprej te prime srh, ko greš skozi tunele, da anti ja ne pade glih zdej kej na nas...
No, ma, to nima veze  s folkom...

Pole pa....drugi srh,... kje parkirat sploh???

Bognedaj avta nasproti, kam češ it...ko pa je skozi celo pot prostora po širini zgolj za enga??

V glavnem, od koraka na Predmeji do križišča za Golake, malodane avto za avtom...

K sreči sva prišla ravno, ko se je nekdo odpravljal nazaj domov, sva ga takoj okupirala, reveža, se ni mogel niti majice preobleč... je moral kar speljat...

Palic za gaženje ne nucam,... alora, gamaše okoli trenerke in bejžmo...

O, ne vem... kako naj napišem, ma to ni več  niti  zimska pravljica.... kolk lepo.... po tolikšni količini snega jast za gvišno še nisem šla na Golake...in tudi moj je rekel, da najbrž ne pamti, da bi blo tolk snega, ko je on šel gor ( ker kakšen bot je šel pa tudi brez mene, k sem bila jast še cvikalica:))

Bentiš, glih dans nisem vklopla Sporttrackerja, da bi meril čas..., ma,... kej pa je važno.... gor smo prišli in bili tisočkratno poplačani za vsak kanc znoja.



video-začetek spusta
video-pri koncu spusta



Dol je šlo pa kar na prosti pad. Hehe, moj mi je rekel, naj se kar usedem noter, v bob stezo:) in spustim , ja ja, že že, a kaj ko je moja ta zadnja bolj široka od nje... sem se kaj kmalu zahaklala in obtičala....Ojoj, sem se nasmejala, za se polulat:)))




V koči sva si privoščila malo ojačitve, tokrat je dal denar za plačat meni... sem pustila mančo v mejah normale:)).

Seveda oskrbnik ravno danes ni imel ne vem kolikšne ponudbe, saj je komajda prilezel do koče... ma, po mojem mu je zmanjkalo vsega, kar je imel...

Ker ljudstva pa... ma, kej tolk ljudi živi v Vipavski dolini?

Ah, še en bot moram napisat, da kolk je blo dans lepo...

ALBUM






Ni komentarjev:

Objavite komentar