ponedeljek, 27. november 2017

PRAVLJICA NA GOLAKIH, 27.11.2017

Zjutraj sem šla najprej na moj hribček. Na vrhu sem se v trenutku, ko sem zagledala morje, ki ga sicer opazim lahko dva ali pa tri bote na leto, zavedla, da se danes v gorah delijo neprecenljiva darila.
In...
Sedem nas je bilo tako pametnih ( no, pet sva jih pač srečala), da smo danes za kosilo šli  na Golake po krasne razglede.
Njami, kolk sem se jih najedla. Do sitega.

Če bi jast imela oblast, bi zaukazala na tak dan, kot je danes,  obvezen dopust za vse in obvezen pohod na eno goro, dostopno za vse.
Sem s kamero mal posnela:
objem gora in morja


Sicer se meni ne ljubi glih po snegu in mrazu lazit, ma, danes, tako lep dan...ma danes pa sem morala it.


Ma, ni blo ene gore, ki je ne bi blo videt.  In morja... Za take momente mi je pa res žal, da nimam boljšega aparata. No, saj,  važno, da sem z učkami vse vidla in objela...
PAR FOTK

1 komentar:

  1. KRASOTE narave! Sem vam mahala z Ovčjaka! Veš, kako lepo se je videlo zasnežene gore s Krasa!!! Je blo tudi meni žal, da nimam boljšega aparata... ma, itak najlepše fotke ostanejo v spominu!

    OdgovoriIzbriši