ponedeljek, 20. november 2017

POHOD PO VERTOVČEVIH POTEH,19.11.2017

Za tekače sem prepočasna, za pohodnike pa prehitra. Kam naj se zdej dam? :))

Končno sem se enkrat udeležila pohoda po Vertovčevih poteh, ki je bil v nedeljo že 17-ič organiziran.

S štartom pri mogočnem hrastu pod vasjo Ustje se par minut pred deveto podava na približno 17 km dolg obhod.

Parkirani avtomobili, avtobusi, kombiji so dali vedet, da bo gužva. In to kakšna. Na učk bi rekla preko 10.000 ljudi.

Od prvega metra do zadnjega, torej vseh 17 km ena sama kolona.

Seveda jast ne morem hoditi v počasnem ritmu, zato sva vseh 17 km več ali manj samo prehitevala.

Najprej v Dolenje in na vzpon do Sv. Marjete

    potem na Planino

s Planine gremo na Ostri vrh, kamor bo naslednjo nedeljo že prva tekma  lige PGT 2018.

Spust do Potoka in kratek vzponček do Jakulinov, rojstne hiše Matije Vertovca


Okrepčevalnice so laufale na polhno povsod. Od vina, kakijev, slaščic, miljon vrst likerjev, kave, kruha, paninov...vse je šlo za med.

V Šmarjah je bila glavna postojanka za topel obrok, a vrsta? Do Trsta.

O, wače, bejžva midva mal naokoli še na mojga, se mal oddahnit od tega živžava...ker jast sem tak, bolj tih, umirjen človk :)) 

Pod cerkvijo je bilo vse pripravljeno za osrednjo proslavo

Midva pa mimo iz Šmarske strani na mojga:

Na vrhu se malo okrepčava in spustiva nazaj v Vrtovče, kjer so krajani Vrtovč tudi na polhno stregli vse mogoče.

Seveda brez Elvisa Presleya ne gre

Sledil je še spust v Tevče, čez reko Vipavo v Uhanje 

skozi Ustje mimo zanimivih bučnih aranžmajev

   
      mimo od burje opustošenega bora
nazaj na izhodišče. 

En glaž črnega, pri Kandusovih na štantu obvezen nakup specialnega ovčjega sira
      Ma, kej jast ne znam slovensko, ma, se mi zdi, da je pravilno ovčereja? :))

In bejžmo počasi domov.
Saj je bilo lepo, ampak prav preveč gužve mi ne sede meni glih... 
Če bi bla za tolk folka tekma in bi jast samo navijala,... bi mi najbrž pa res zmanjkalo glasu? Bwo... 

1 komentar:

  1. Jaz bi to strašno rada obhodila, a tudi meni gužva ne paše...
    Si mogoče "naredila" gpx sled?

    (ja, je ovčereja..)

    OdgovoriIzbriši