sobota, 19. avgust 2017

VZPON NA KRVAVEC, 19.8.2017

Danes pa sva se udeležila vzpona na Krvavec. Jast navijaško, moj pa tekmovalno- kolkor pač gre.:))
Ne vem še čist rezultatov, ampak se mi zdi po občutku, da se je na štartu zbralo manj tekmovalcev kot lani? Prav malo se mi je zdelo, da jih je... da sem lani več cajta kričala...
No, eno urco pred štartom jo mahnem jast peške proti plaži... Žihr bi blo res proti plaži.... naglih... al pa mal dol....

Meni so prvi štirje kilometri res kar kruti... Po poti sem spotoma še odmetavala s poti veje, vejčke in vejčkice, bilo jih je za izvažat... Za se spotaknit čist idealno...

No, na moj plac sem prisopihala v urci in pol  in niti pot se  še ni stekel od mene,... , pride nezemeljski Miran mimo. 

Klepeta, s flaško v roki, ( meni npr. bi, če bi jo imela jast v roki, to blo težko vsaj sto kil) steče mimo mene sportski lagano. 
Kar kmalu mu sledijo Timotej, Gašper in ostali.... malo sem se še uglaševala,... ma, ko je zalaufalo, sem kričala tam do zadnjega.
 No, edino Čoka sem pričakala že na plaži. 

Ker še ni bilo dežja, sem sklenila, da en bot pa zmažem tudi jast do vrha in sem se podala takoj za Čokom proti Zvohu. 

Črni oblaki so se že nabirali tam pred mano, ma, mal sem zračunala, da pridem prej jast do vrha, kot oni... 

In res je bilo tako. So pa začele kaplje prav takoj nato...
Ah, ta dež smotan.... Naredim fotko, dve... in greva s Čokom nazaj v dol. Nekaj kaplja, ne ve čist točno, al bi al ne bi... no, ma naju je pustilo več ali manj na miru.

Ko prideva do Plaže, nekaj časa iščem ruzak, ki so ga spravili na varno na oder, Ker ga nisem takoj dobila, sem seveda prej voščila Urši, ki prav danes praznuje pol stoletja! Ojej, kolk staro se to sliši. Ne,  Praznuje 2 krat po 25 ... e, to je že bolš... 



Nazdravimo in mati, zdej pa ruzak najdi,... ker v njem sem pa imela eno mičkeno pozornost za našo slavljenko.  Dobim, ji dam in paf.... začne scat... 
In ščije....
Ma, to ni prav. Res ne. Namesto, da bi se lepo sončili na plaži... dež. Še kopalke sem vzela s sabo,... une ta tigraste, iste kot Simona,... hihi. smo kuple obe v isti trgovini... 
Na, pa propade vse... 

Podelitev je potekala bolj tako, tako... več ali manj smo se že vsi s prevozi zapeljali do kabinske postaje, kjer smo se spustili nazaj v dolino. 

Z rezultati je bilo nejki wrong, so bli zamešani, tako da še zdej ne vem, kolk nas je blo... Ma, bomo zvedli, brez skrbi.

Čestike vsem in vsakemu posebej. Ni lhka. Res ne. Vsaj dokler ne prideš iz šume, je meni hard. Pole pej po cesti, to, je že bolj zame.

Ni komentarjev:

Objavite komentar